Szukaj na tym blogu

czwartek, 17 listopada 2016

Jak zrobić bombkę z włóczki? Bombka robiona na drutach i szydełku.

Przeglądając w sieci grafikę związaną z tematyką bombek, można natrafić na prawdziwe dzieła  sztuki. Czy bombki dziergane na drutach czy szydełku do takich należą? Sami musicie ocenić. Dla mnie tak. Bo robienie na drutach czy szydełku to jeszcze nie znana mi technika, mimo, że nie muszę daleko szukać nauczyciela. Podziwiam osoby posługujące się szydełkiem i drutami, ja mam chyba za mało cierpliwości do takiej nauki. Poniżej zamieszczam zdjęcia takowych bombek, zaczerpnięte z internetu. Mam nadzieję, że ich właściciele się nie pogniewają.

yadis.pl


jolinka.blogspot.com

pintrest

pintrest



podobasie.net


 Prawda, że od razu robi się cieplej..

I na koniec trochę delikatnej koronki i mistrzowskiego szydełka.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz